S internetovou stránkou jde vše jako po drátkách pouze do okamžiku, než je hotová. Protože obstarat si pro ni onen virtuální kousek místa není problém, zaplnit ji tím, čím ji člověk chce mít zaplněnou, také není nikterak mimořádně obtížné. A pustit hotovou stránku do světa už je tuplem hračka.
Jenže pak začínají problémy, jež si člověk až do této chvíle možná vůbec nepřipouštěl. Prostě se domníval, že když na internetu vydělává leckdo, bude si na něm hravě vydělávat i on sám. Že mu jeho stránka přivede učiněné zástupy nových klientů.
Jenže uteče první den a nic. Druhý den je stejný, třetí jakbysmet. A v dalších dnech to není lepší nebo to maximálně není o moc lepší. Návštěvnost na webu se pohybuje v těsné blízkosti nuly, před dveřmi nestojí očekávaná fronta zákazníků, již měla ona stránka přilákat.
Stránka je možná i bezvadná, ovšem její efekt není nijaký. Jako by tam ani nebyla.
Že jde o nějaký kritický scénář? Věřte mi, že nejde. Spíše jde o realitu, jež potká většinu těch, kdo si svou vlastní internetovou stránku pořídí. Prostě s touto neslaví žádné úspěchy. Ani zkraje, kdy by to snad ještě někdo chápal, ale ani později, kdy už měla její pověst letět světem. Jenže neletí.
A nemůže letět. Protože zkuste si zadat něco z toho, co na ní prezentujete, do vyhledávače! Objevíte se tam se svým novým webem? Možná ano, ale až na některé z posledních stránek jako tisící či snad miliontý odkaz. A než se tudy ke své stránce dostanete, dojde vám, že nikdo z vašich potenciálních klientů takovou trpělivost mít nebude. Že radši klikne hned na to první či druhé v nabídce a po vás tam kdesi na chvostu už pátrat nebude.
Co jenom byste dali za to, kdybyste byli ve vyhledávači na některé z prvních příček! Co byste dali za to, kdybyste byli mezi těmi prvními, na které zájemci klikají jako na první a zpravidla i jediné! Co byste za to dali!
No schválně, co byste za to dali?
Pokud jste ochotni za to dát nějaké peníze, není to vlastně žádný problém. Protože v takovém případě vám hodně pomůže optimalizace webu, díky níž budete ve vyhledávačích mnohem snáze k nalezení.
Že si na to netroufáte nebo nemáte tolik času, abyste se tím zaobírali? Žádný problém – vždy se můžete svěřit do rukou odborníků. Jednoduše a je to. Svěříte své stránky do rukou těch, kdo tomu rozumí a kdo jsou tu pro vás a tito už se postarají.
Vše vám vysvětlí, vše zařídí. A vy se konečně dočkáte toho vytouženého. Tedy úspěchů svého webu. Jenž by jinak visel ztracen kdesi na milionté, stomilionté nebo co já vím kolikáté pozici v seznamu, jenž vyhledávač vyplivnul.